Favorites

FAQ

Prije najma

Je li vozačka dozvola potrebna za rezervaciju?

Pri rezervaciji nije potrebno upisati ni broj ni podatke s vozačke dozvole, no vozilo može preuzeti samo osoba s valjanom vozačkom dozvolom.

Koliko godina treba imati za najam Vars vozila?

Imate li više od 18 godina, možete unajmiti i upravljati našim vozilom, no imajte na umu da se do 23 godine plaća dnevni dodatak za mladog vozača koji se primjenjuje na sve vozače u ugovoru.

Pri preuzimanju vozila potrebno je pokazati valjanu vozačku dozvolu, a vozačke dozvole koje nisu tiskane latiničnim pismom, nego primjerice ćirilici, japanskom ili kineskom, moraju se nadopuniti međunarodnom vozačkom dozvolom.

Koje kreditne kartice prihvaćate?

Prihvaćamo sljedeće kreditne kartice: Visa, MasterCard.

Napomena: ne prihvaćamo prepaid ili elektronske kartice, putne kartice, kao ni Visu Electron i Maestro.

Može li se izabrati točno određeni model vozila?

Iako se pokušavamo prilagoditi željama svakog pojedinog klijenta, ne možemo jamčiti točno određeni model vozila već samo odabranu kategoriju vozila.

Može li se vozilo preuzeti na drugoj lokaciji osim poslovnice?

Naša usluga dostave vozila treba biti ugovorena minimalno 48 sati prije preuzimanja vozila. Usluga se naplaćuje prema važećem cjeniku dodatnih usluga.

Ako bude poteškoća pri izradi rezervacije, kome se obratiti?

Uvijek možete kontaktirati naš Korisnički centar ili neku od poslovnica. Kontakte možete pronaći u popisu Kontakti.

Treba li se rezervirati dodatna oprema prije najma?

Kako biste bili sigurni da će tražena oprema biti raspoloživa u trenutku preuzimanja, savjetujemo da dodatnu opremu rezervirate unaprijed.

Mogu li unajmljeno vozilo koristiti u inozemstvu, odnosno izvan teritorija Bosne i Hercegovine?

Kao naš korisnik imate slobodu kretanja unajmljenim vozilom unutar BiH, ali i u drugim zemljama. No u slučaju korištenja vozila izvan teritorija Bosne i Hercegovine, naplaćuje se dodatna naknada.

Je li definirano minimalno trajanje najma vozila?

Naša vozila mogu se koristiti na svega nekoliko sati, no uvijek se naplaćuje minimalno 24 sata. Vrijeme preuzimanja i vraćanja vozila izabire se tijekom rezervacije.

Je li određeno maksimalno trajanje najma vozila?

Maksimalno trajanje najma je 30 dana. No u slučaju potrebe za najmom vozila duljeg od naznačenog razdoblja, molimo kontaktirajte naš Korisnički centar.

Rezervacije

Može li se mijenjati rezervacija prije preuzimanja vozila?

Lokacija preuzimanja i vraćanja te model vozila se može mijenjati 48 sati prije preuzimanja. Vrijeme preuzimanja može se mijenjati 12 sati prije preuzimanja, a usluga dostave može se zatražiti 48 sati prije preuzimanja.

Koje dokumente je potrebno ponijeti za preuzimanje vozila?

Pri preuzimanju vozila potrebno je dati na uvid valjanu vozačku dozvolu. Vozačke dozvole koje nisu tiskane latiničnim pismom, nego primjerice ćirilici, japanskom ili kineskom, moraju se nadopuniti međunarodnom vozačkom dozvolom.

Ako se vozilo ne može osobno preuzeti, može li to učiniti neka druga osoba?

Nažalost, samo vlasnik kreditne kartice može u svoje ime potpisati Ugovor o najmu i preuzeti vozilo.

Ako se ne može preuzeti vozilo, mogu li prebaciti rezervaciju na drugu osobu?

U ovom slučaju molimo obavijestite našu korisničku podršku.

Klijent koji preuzima vozilo pri preuzimanju treba imati svoje osobne dokumente te kreditnu karticu.

Preuzimanje

Kada se plaća najam vozila?

Najam vozila plaća se kada vozilo vratite, a kod preuzimanja se vrši samo pred-autorizacija na vašoj kreditnoj kartici.

Može li se depozit ostaviti u gotovini?

Nažalost, depozit gotovinom nije moguć.

Koji troškovi mogu nastati tijekom najma vozila, a nisu pokriveni od strane CARWIZA ili dodatnog osiguranja?

  • Gubitak ili krađa prtljage i/ili osobnih stvari u vozilu
  • Novčane kazne za prometne prekršaje, nepropisno zaustavljanje i parkiranje, kao i troškovi parkirnih karata
  • Troškovi nastali zbog pogrešno utočenog goriva
  • Troškovi za izgubljen, ukraden ili oštećen ključ vozila
  • Troškovi za izgubljene, ukradene ili oštećene dokumente vozila
  • Troškovi štete nastale zbog nemara – prazan akumulator
  • Troškovi štete u unutrašnjosti vozila
  • Troškovi gubitka opreme (rezervnog kotača, seta za popravak gume i pripadajućeg alata, rolo /police prtljažnika i etuija s dokumentacijom vozila te uputama za korisnike)
  • Troškovi štete na dodatnoj opremi
  • Troškovi nastali zbog zlouporabe vozila
  • Troškovi nastali zbog nepridržavanja uvjeta za održavanje vozila navedenih u priloženoj servisnoj knjižici
  • Troškovi štete na vozilu nastali pod utjecajem alkohola ili opijata
  • Troškovi izvlačenja vozila iz nedostupnih područja (npr. izvlačenje vozila iz blata u slučaju nekorištenja prvorazrednih prometnica)
  • Troškovi nastali vožnjom na neasfaltiranim putevima
  • Troškovi nastali pri vožnju utrka ili sudjelovanja vozila na sportskim događanjima
  • Troškovi nastali zbog preopterećenja vozila ljudima ili teretom
  • Troškovi za štete prouzročene od strane osobe koja u ugovoru o najmu nije navedena kao glavni ili dodatni vozač
  • Troškovi nastali u slučajevima kada vozač ili dodatni vozač koji je naveden u ugovoru o najmu nema valjanu vozačku dozvolu ili ima zabranu upravljanja motornim vozilom

 

Ostalo: oštećenje brisača i brava na vozilu, krađa ili gubitak vanjskih dijelova vozila bez dostave policijskog zapisnika, troškovi šteta uzrokovanih korištenjem krovnih nosača ili prtljagom na nosačima, šteta nastala utovarom ili istovarom tereta ili prtljage te odlaganjem tereta ili prtljage na krov, poklopac motora ili slično, kao i troškovi uzrokovani ignoriranjem zvučnih i vizualnih obavijesti vozila.

Može li se gorivo platiti unaprijed?

Može, te u tom slučaju niste obavezni napuniti gorivo pri povratku. Cijena ove usluge ovisi o tržišnoj cijeni goriva te veličini spremnika vozila.

Može li se unajmljeno vozilo prevoziti trajektom?

Kao naš korisnik imate slobodu kretanja unajmljenim vozilom, pa tako i za putovanje trajektom. No pritom se naplaćuje dodatna naknada.